Morsning!

Idag har jag verkligen vaknat på fel sida. Usch så tråkigt det är!
 
Hänt på hästfronten är att Nordyk är såld och åker i eftermiddag, på Charlie har vi visning imorgon.
Antingen imorgon eller Måndag åker mamma och hämtar 2 nya hästar, en B-ponny är bestämt, sen får vi se vad som mer kommer med hem. ÄLSKAR att få nya hästar.
 
För övrigt har jag hand om en väninnas häst nu när hon är bortrest. Ett superfint dressyrsto som står uppe på hemmaklubben så får kasa dit och rida. Hon har problem med sadeltvång och det fick jag känna på igår lite grann, hopp och skutt och skjuta rygg. Höll mig dock kvar och det lossnade efter en stund.
 
Ikväll blir det hoppträning med Rascana, kl kvart i 8 närmare bestämt. Åker dock dit lite tidigare och longerar Donna lite innan träningen börjar, så sadeltvången kanske försvinner och jag slipper flyga åt fasiken när jag ska rida henne imorgon igen! Himla trevlig och välutbildad häst annars, men mycket nerv.
 
Nähe, nu ska vi fika på jobbet. Jag bjuder idag.. Blir kanelbullar. Helt sjukt underbart!
Jobbar för övrigt bara halvdag imorgon pga allhelgonahelgen. Känns ju inte helt fel det heller:-)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!

Vart/vem har Nemo nu? (om du får säga det). Skulle bli jätteglad då för jag hade honom hos mig ett tag och vill veta hur det går för honom. Visst är han en mysig kille? :)

2012-11-02 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0