God eftermiddag

Igår kväll blev det träning med min fina Rascana. Hon hoppade klockrent. Varken tvekade, surade, rev eller vägrade. Hon var pigg och glad men jag hade för en gångs skull kontroll på henne och hon kändes himla fräsch och fin! Blev någon bana som landade på ca 110, som jag ska tävla på Söndag. Ikväll får hon en skrittrunda på ca 45 min. Imorgon blir det lite ridning i skritt och trav, lösgörande över lite bommar osv. Sen på Söndag ska prinsessan prestera!
 
Ikväll vid 6-tiden blir det visning. Min lilla prickiga C-ponny är det som ska visas denna gången. Tror dom verkligen kommer tycka om henne. Hon är bara för go. Superpigg och framåt, hoppar super. Suger tag i hinder! Men samtidigt så är hon så gudasnäll och trygg. Sen är hon maxad C-ponny, så t.om jag kan rida henne en gång ibland! ;)
 
Hade inte varit fel om tävlingen på Söndag slutade som förra, som var finalen i allsvenskan. Placerad i förklassen, Omgångsvinst med laget och vinst totalt i hela serien med laget. Blev 3 rosetter, massa hederspriser, plaketter och ett vinnartäcke :-) Min fina svarta springare <3
 
Kommer filma och fota på Söndag, så vänta er bild och videobomb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0