Ooops!

Haft lite mycket att göra :-) på helgerna blir det så.. Men nu är jag igång igen. Två nya hästar har kommit. En superfin storhäst på 9 år, ett sto med bra stam. Samt en D-ponny som redan är såld. Hopp-ponny, men ganska het och svårriden. Hon ska besiktigas på Onsdag samtidigt som Brenda. Kommer nya hästar denna vecka.. En D-ponny och troligen en superstammad 4-årig halvblodsvalack.

ÄNTLIGEN får jag börja trava Comtess och Richmond efter kiropraktorbesöket. De hade så mycket spänningar så jag var tvungen att ta det lugnt i 1 ½ vecka. Men nu kan dom börja travas i skogen och nästa vecka börja ridas som vanligt. Då ska både Comtess och Richmond igång ordentligt! Comtess ska jag börja träna med, blir spännande. Har bara hoppat henne en gång hittills.

Nu sitter jag på jobbet och degar. Fast jag har egentligen mkt att göra, men tar en paus och kikar in här :-)



Det fina nya stoet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0