Comtess

Nu är ju Comtess också igång, och jag ska börja bygga upp henne samt börja hoppträna henne. Såhär ser min plan ut för henne. Det kanske kommer ändras lite osv, då jag knappt har hoppat henne. Men detta är en grundplan jag har för henne.

Första tävlingen kommer troligen bli 11 Juli på Ljungby sommarcup. Då kommer hon nog starta en 1 metersklass.

Sedan kör vi vidare mot Ridklubben udden 20 Juli, superhelgen där vi kanske testar 2 st 1metersklasser.

Nybro 29 Juli. Om föregående tävlingar har gått bra så kommer vi testa en 1 meter samt en 110klass.

Tingsryd 10 Juli. Gick Nybro bra så kör vi 2 st 110 klasser.

Så långt har jag kommit just nu i hennes planering. Det långsiktiga målet att att starta någon 120 med bra resultat innan året är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0