Provridningar

God förmiddag gott folk!
Richmond var ju i stort sett sålt till en tjej som bara skulle komma och hämta honom. När hon sedan sköt upp på det hela tiden bad vi om en handpenning. Då plötsligt ändrade hon sig och skulle inte köpa någon häst... Vilka människor det finns. Då hade jag säkert sagt till 10 spekulanter att han var såld. Hedanefter tänker jag inte göra det innan handpenning erläggs!

Idag blir det återigen provridningar. En på Richie som jag ringde upp igår kväll då hon var jätteintresserad av honom. Samt på Cannonball. Den söta 4åringen, men som just nu är lite tunn. Han är endast till salu fram till Söndag, sedan rider jag igång honom ordentligt och kanske startar någon klass innan han återigen blir till salu. Priset blir då annorlunda, som ni kanske förstår :-)

Ikväll ska jag även ta mig en ridtur på Plaisir och Comtess. Comtess ska få sig en skogsrunda och Plaisir får nog gå ett pass i paddocken och hoppa lite. Tanken är ju att Plaisir ska ut och tävla också.



Tess <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0