Phuu!

Snacka om att jag har haft fullt upp i helgen. Varit i Kalmar, hemma hos mamma och pappa. Ridit osv, det tar sin lilla tid! Nu sitter jag på jobbet och fixar alla Reaorders, sommar-rean börjar ju nu. Tar ett litet brejk sådär 2 min innan lunch för att sticka in här.

Ikväll står det ridning på schemat. Ska jobba Plaisir i linan, kan behövas. Sen ska jag även rida min lilla storhäst. Richmond, Comtess och Mimmi fick sig ett tömkörningspass idag. Kanske blir en skrittrunda idag med Richie och Comtess. Mimmi har vi provridning på kl 18.

En rolig grej som hänt är att jag köpte en ny hoppsadel igår, till Comtess. En Prestige Arezzo D, helt i kalvskinn.
Dom är så underbart sköna, samt snygga!





Nu ska jag käka!
Kommer ett par tidsinställda inlägg under dagen, tjao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0