Mycket på G

Hej bloggen!
På helgerna hinner jag verkligen inte blogga. Har haft fullt upp med hästar, vänner, pojkvän, hus, familj, shopping OSV OSV OSV!

Ikväll blir det troligen en liten pay and jump med Comtess i Torestorp. 80 cm kör vi isåfall :-) Haha känns pyttelågt, men jag vill ta det väldigt lugnt med henne och verkligen få ihop oss.

Imorgon kommer det en tjej och provar Richmond, och som troligen också tar med honom hem. Så idag får jag säga hejdå till honom. Det blir nog en mysig barbackatur på höåkern, som en sista ridtur. Min underbara Richie...

PREn som vi fick hem i Torsdags är nu såld. Ska bara besiktigas. Bankiet har bytt fodervärd, kommer få ett toppenhem på Öland. Ska bli kul att få se dom tävla framöver. Min fina häst <3




Vacker som få :) bild från förra sommaren. Han var SÅ snygg då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0