God morgon!

Tjena bloggen. Har hänt lite sen sist.

Comtess har jag anmält till tävlingen imorgon och hon ska få starta en 90 klass.

Habanero och Richie är sålda. Habanero och Cannon Ball besiktigades UA igår.
Cannon ball var egentligen också såld, men när han var besiktigad och klar hade köparna tydligen ångrat sig.. Jaja. Vi ska löshoppa honom ikväll och filma. Han blir nog väldigt lättsåld när filmen kommer ut, jag vet att han löshoppar super :)

Plaisir löshoppades igår upp till 130. Visar en riktigt trevlig teknik, speciellt bak!

Ikväll blir det fredagsmys i stallet. Stackars Patric får ha fredagsmys hemma själv. Han överlever nog. Blir som sagt att löshoppa Cannon ball, skritta en långrunda med Comtess och sedan putsa allt läder, samt packa osv tills imorgon.

Nu får jag jobba järnet, för på Måndag går jag på SEMESTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0