Ja, jag lever!

Var länge sedan jag skrev nu. Just nu sitter jag på jobbet. Har jobbat en vecka, ska jobba en vecka till. Sedan 1 veckas semester.
 
Comtess är såld, och jag orkar inte prata om det. Hon är inte ett dugg bättre i sitt ben och jag orkar helt enkelt inte med fler skadade hästar. Hon hämtas idag av en tjej som köpt henne jättebilligt, hon gör verkligen ett kap. Kommer gråta floder, men det blir ändå en lättnad.
 
Mr Ex har varit på sin första hoppträning med mig. Gick riktigt bra och slutade på en bana på 1 m. Himla go liten häst. Så den 3e Augusti blir det att starta en 1metersklass i Kalmar. Sedan den 10 Augusti blir det två 1metersklasser i Tingsryd. Tänkte hoppa Ex på allsvenskan i höst, så måste starta lite avd A med omhoppning, eftersom han aldrig gjort det förut.
 
Nya hästar har kommit. Två stycken ponnyer. En c-ponny 10 år och en D-ponny på 5 år. Båda valacker, supertrevliga!
 
Bankiet ska börja ridas igång nu efter sin semester och han ska göras klar för tävling. Även han kanske får vara med i allsvenskan i höst :)
 
Nya C-ponnyn! Snygg som få ;-)
 
 
Just det! Mamma och jag har köpt oss ett sto med föl som anländer inom kort. Stoet är 11 år, maxad D-ponny. Fux med jättehöga strumpor och bläs, riktigt läcker. Fölungen är en isabellhingst med strumpor och bläs. Den vackraste fölunge som jag någonsin sett. Helt underbar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0