Heeej bloggen!

 
 
Hej bloggen!
 
Jag har semester, därför uppdaterar jag inte. Haha, sorry. Ska bättra mig.
 
Nya i stallet är Mr Ex, en 6årig valack E. Alexson D, tävlad 110. Samt Bienvenue. Ett 6årigt sto E. Landor S, tävlad 110. Så nu har jag lite unghästar att jobba fram, helt underbart :-)
 
Comtess är fortfarande halt, men har blivit lite bättre. Får medicin varje kväll. Veterinären trodde hon hade ramlat och slagit i en mjukdel. Sånt kan ju ta ett tag innan det är helt bra.
 
Munsboro Rick är såld. Nya hästar kommer nästa vecka, troligen 2 D-ponnyer då vi bara har stora hästar hemma nu ;-)
 
Nu ska jag vara social och umgås lite med min stackars sambo, som just nu agerar stalldräng på sin semester. Helt underbar är han som hjälper mig, när mamma brutit benet och allt.
 
 
TJAO!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0