Tankspridd

Shit, förlåt för jag har glömt bort bloggen. Har haft en massa att stå i :-)
 
Idag åker C-ponnyn som ska till Stockholm. Crossfield Tywysog.
 
Ny i stallet är Contenjo. En 17årig holsteinervalack som är tävlad upp till 150. En riktigt fin läromästare som jag tänkte tävla i allsvenskan i höst. Ska bli kul att börja tävla en så fin och välutbildad häst. Lagom stor också, ca 164 :)
 
Bibbi blåbär ska på hoppträning för Katta ikväll. Önska mig lycka till, för det kan behövas ;-)
 
Imorgon anländer 2 nya hästar, plus en massa st hippolytfoder som är beställt från kunder. Vilka hästar det blir får vi se, alltid lika spännande. Har iaf beställt tävlinghästar/ponnyer eller passande ridskola. Har inga hästar kvar nu.. Får abstinens!
 
Nu ska jag jobba vidare, Patric kommer och hämtar mig strax. Tjao.
 
Contenjo med förra ägaren :)
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Lämnar ni ut era hästar på foder? Har ridigt i princip hela livet med två års uppehåll då jag sålde min D-ponny (2010) och förra året kom jag igång igen och red en unghäst som har slinger och är lite snubblig och ramlade av och fick en ryggskada. Får rida igen i dec-jan och letar nu först och främst foderhäst då jag inte vet hur min framtid ser ut med jobb eller studier. Såg eran annons på en rödskäckvalack, på den vägen hittade jag in här. Om du svarar så svara gärna till mejlen eller bloggen. :) MVH Lisa

2012-09-16 @ 15:45:38
URL: http://lisamax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0