Sommar?

Har sommaren kommit tillbaka? Är ju helt underbart ute idag. Snart slutar jag jobbet och då blir det direkt upp till mina fyrbenta för att njuta av sommaren, solen, helgen och mina allra bästa vänner. Bibbi ska få sig ett pass i paddocken. Ex ska få sig en mysig skogsrunda och Rolo likaså. Man vill rida i paddocken så lite som möjligt i detta vädret, men Bibbi måste verkligen trimmas.
 
I helgen händer det inte så värst mycket. Eller egentligen gör det väl det.. Imorgon blir det kalas för Ebbe som fyller 1 år. Så då spenderas eftermiddagen hos Brorsan i Kalmar. Innan dess tänkte jag spendera förmiddagen i stallet.
 
Söndag blir det provridningar. Samt så kanske jag ska försöka få tummen ur och storstäda mitt hus, om det finns tid helt enkelt ;) är det fint väder vill man ju inte sitta inne och skura något jävla golv, ELLER HUR!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0