Länge sen sist?

Jotack, det var ett tag sen sist nu. Men nu ska jag f*n i mig igång igen med bloggandet.
 
Hästar och ponnyer kommer och går. 5-åriga D-ponnyn såldes förra veckan, likaså B-ponnyn på 13 år. C-ponnyn Rolo såldes för ett par dagar sedan och ska besiktigas imorgon. Hingsten ska åka till fodervärd ikväll som ska tävla honom i hoppning, min prins <3
 
Mr Ex går det bra med. Har varit iväg på 2 st tävlingar. 3 Augusti var vi i Kalmar och hoppade en 1metersklass. Fick ett litet pet men han kändes jättefin. Förra helgen (10 Augusti) var vi i Tingsryd. Hoppade en 1m Bed A och en 1m med omhoppning. Fick ett pet på sista hindret i första klassen (mitt fel). I andra klassen satte vi en superfin dubbelnolla! Underbara lilla häst <3
 
Ikväll blir det Kattaträning för Ex. Samtidigt tar vi med oss hingsten dit och fodervärden hämtar honom där.
 
Bibbi håller jag på att rida igång efter betet.
 
På Fredag åker mamma och hämtar våra nyinköpta hästar, ett maxat D-ponnysto med föl. Ska bli underbart att få hem dom <3. Fler saluhästar ska hämtas under nästa vecka. Har inga kvar, försäljningen har verkligen lossnat.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0