22 Augusti

Hej bloggen!
Sitter på jobbet och har "lite" dötid. Därför smyger jag in här och knåpar ihop ett inlägg ;)
 
Idag blir det stallet och ridning (ovanligt va!!). Bibbi ska gå i paddocken, ett dressyrpass med lösgörande arbete. Mr Ex ska få gå i skogen och Rolo ska även han få sig en liten skogsrunda.
 
Rolo och Mr Ex besiktigades UA igår och åker i det närmsta till sina nya hem, kommer sakna min Ex <3
 
Stoet och bebisen kom hem i förrgår. En underbar liten isabellkille, som nu måste få sig ett namn. Jag har ingen som helst aning om vad han ska heta, FÖRSLAG?
 
Nya hästar väntas nästa vecka. Troligen blir det 2 st storhästar på 5 år. På Lördag åker jag troligtvis och hämtar en rutinerad äldre hopphäst som jag tänkte hoppa allsvenskan på i höst. Blir dock en lååång resa, som kommer ta hela dagen. (Stackars) Patric får hänga med :-)
 
Bebisen <3
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Malmborg

Superfin blogg :) vill du vinna ett fint schabrak?
Jag lottar ut ett från Schockemöhle i höstens hetaste färg :D

Tävlingen är längre ner på förstasidan!
www.smalmborg.blogg.se

2012-08-24 @ 15:52:21
URL: http://sandramalmborg.se/
Postat av: Sanna

underbart föl! den skulle man ha! :)

2012-10-01 @ 10:19:21
Postat av: Emelie

Tycker den skulle heta Carolus Rex ^^

2012-10-01 @ 10:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0